SAP Ariba

SAP Ariba

SAP Ariba to największy na świecie rynek B2B oparty na chmurze usprawniający procesy zakupu w różnych organizacjach. Wdrożenie SAP Ariba jest korzystne zarówno dla nabywców jak i dostawców. Rozwiązanie to jest również łatwe do zintegrowania z już działającymi rozwiązaniami SAP

Ariba usprawnia procesy przetargowe i zarządzanie kosztami, skraca czas płatności i zwiększa obrót zapasami towarów. Dużą wagę przykłada do zakupów operacyjnych, które stanowią bardzo często dużą część wydatków ogólnych. Niezależnie od branży, w której działa firma, SAP Ariba zajmuje się głównymi problemami związanymi z procesem zaopatrzenia, wyszukiwaniem dostawców, fakturowaniem, usprawnieniem przepływu informacji o zapotrzebowaniach i zamówieniach.
SAP Ariba
Nasz zespół jest gotowy poprowadzić Twoją firmę przez zaadoptowanie rozwiązania SAP Ariba dla Twojej firmy, we wszystkich sektorach branżowych, od wydobycia węgla po sprzedaż, logistykę i produkcję. Oferujemy swoją specjalistyczną wiedzę podczas wdrożenia i pomagamy transformować procesy zakupowe z wykorzystaniem SAP Ariba.

Korzyści z wyboru SAP Ariba

Uruchomienie rozwiązania SAP Ariba uchroniło wiele firm od:
  • „manualnych” negocjacji (aukcji) i przetargów;
  • błędów w rachunkach i dokumentacji;
  • ograniczonej liczby dostawców;
  • nieefektywnego zarządzania zamówieniami, ryzykiem i dostawcami;
  • oddzielnego rozwiązania dla zamówień bezpośrednich i pośrednich.
Niezależnie od tego, czy potrzebne jest oddzielne rozwiązanie SAP Ariba, czy też firmy wymagają pakietu rozwiązań, takich jak SAP Ariba Strategic Sourcing lub SAP Ariba Supply Chain, zapewniamy kompleksowe wdrożenie i wszystkie procesy integracji. Nasza wiedza obejmuje także wsparcie działań przedsprzedażowych, konfigurację rozwiązania i wsparcie techniczne, oraz opiekę serwisową po starcie produkcyjnym.

Ariba Discovery przechowuje wszystkie profile nabywców i dostawców. Pomaga znaleźć odpowiedniego dostawcę dla danego projektu. Co więcej, rozwiązania Ariba można wzajemnie zintegrować, aby stworzyć bezbłędny proces zamówień.
SAP Ariba

Buying and Invoicing

Kontroluje cały proces zamówień – zapotrzebowania na zakup, zamówienia, powiadomienia o wysyłce, zarządzanie fakturami, płatności, śledzenie przepływu towarów, zatwierdzenia itp.

Supply Chain Collaboration

Rozwiązanie automatyzuje bezpośrednie zadania zakupowe – planowanie w interakcji z dostawcami, wspólne zarządzanie łańcuchem dostaw i inteligentne przetwarzanie danych.

Sourcing

Przejrzystość procesów przetargowych oraz kontrola wewnętrznych zatwierdzeń, aukcji elektronicznych i innych działań ukierunkowanych na optymalizację wyboru dostawcy.

Supplier Lifecycle Management oraz Risk Management

Zapewnia różnorodne możliwości dowiedzenia się więcej o dostawcach i skutecznego zarządzania nimi dzięki dostępności ocen wydajności, informacji o statusie dostawcy i regularnym przeprowadzaniu badań dostawców, a także zarządzać ryzykiem współpracy z dostawcami.

Contracts

Rozwiązanie odpowiada za zarządzanie umowami i uzgodnienie umów, oraz jest zintegrowane z wiodącymi dostawcami podpisów elektronicznych. Ułatwia realizację transakcji w znacznie krótszym czasie.

Catalog

Skuteczne narzędzia do elektronicznego zarządzania katalogami, które pozwalają dostawcom automatycznie dodawać pozycje katalogu, aktualizować dane katalogu i wspierać dokładność danych. Dzięki temu użytkownicy mogą łatwo sortować dostępne produkty i zamawiać najbardziej odpowiednie materiały i usługi.

Zaangażuj narzędzia SAP w swoją cyfrową transformację

SAP Ariba stale się rozwija, aby móc lepiej towarzyszyć firmom na drodze do cyfrowej transformacji. Wszystkie oferowane rozwiązania Ariba wspierają ambicje przedsiębiorstw, by stać się przedsiębiorstwem, które jest inteligentne. Ze względu na chmurową naturę tego rozwiązania do procesów biznesowych jako główne korzyści można wskazać:
  • płynną integrację SAP Ariba z innymi systemami SAP;
  • synchronizację ręczną lub automatyczną między różnymi rozwiązaniami Ariba;
  • łatwy dostęp do systemu z dowolnego urządzenia w celu wykonywania szybkich transakcji;
  • intuicyjny proces zatwierdzania i przyjazny interfejs użytkownika.

Masz pytania ?

Skontaktuj się z nami drogą emailową LST@LST.com.pl lub telefonicznie (+48 58) 55 00 263.