Utrzymanie systemu SAP

Zmieniające się otoczenie biznesowe wymusza stały rozwój organizacji, pozyskiwanie nowych klientów, podejmowanie nowych projektów. System SAP, wykorzystywany w tych organizacjach, jest codziennie sprawdzany w rzeczywistości biznesowej. Aby zapewnić stabilną pracę systemu oraz najlepsze wykorzystanie rozwiązań SAP  bez zaangażowania własnych zasobów, warto skorzystać z usług serwisu aplikacyjnego. Jest to szczególnie ważne dla firm, które chcą skupić się na własnym biznesie oraz chcących ograniczyć koszty związane z utrzymaniem IT. Cechą takiej usługi jest szybka i fachowa pomoc doświadczonych konsultantów SAP oraz dostosowany do indywidualnych potrzeb zakres wsparcia, czasy reakcji i godziny dostępności konsultantów, wyspecyfikowane w umowie SLA (Service Level Agreement).

Oferta

Oferowany przez LST pakiet utrzymania systemu dotyczy pełnego obszaru funkcjonalnego systemu SAP ERP i w odróżnieniu od większości podmiotów, świadczących podobne usługi, wsparcie prowadzone jest jedynie przez doświadczonych konsultantów, specjalistów w swojej dziedzinie, z wieloletnim stażem we wdrażaniu rozwiązań SAP. Do każdego z obszarów przypisani są dedykowani eksperci z każdego z wymaganych obszarów. Usługi wsparcia świadczone są według jednolitych i przejrzystych procedur serwisowych.

Serwis aplikacyjny SAP obejmuje:
  • help desk: zdalną obsługę zgłoszeń błędów pojawiających się w codziennej pracy, wsparcie w czynnościach wykonywanych okresowo, telefoniczne konsultacje z użytkownikami - hot line,
  • wsparcie "on site": konsultacje wykonywane na miejscu u Klienta, szkolenia oraz instruktaż we wskazanych obszarach SAP,
  • prace rozwojowe (zdalne i on site): wsparcie przy rozwoju systemu, wdrażaniu nowych funkcjonalności i obszarów, doradztwo z zakresu zastosowania poszczególnych funkcjonalności SAP w procesach obsługiwanych przez Klienta,
  • administracji systemami - przejęcie administrowania lub zdalne wsparcie w zarządzaniu systemem SAP, aktualizacje systemu itp.
Usługi LST świadczone są w oparciu o nowoczesne narzędzia wsparcia (LST-Serwis) dające naszym Klientom pełny, bieżący ogląd zgłoszeń serwisowych i rozwojowych oraz dostęp do szeregu raportów, umożliwiających podsumowanie prac w wielu przejrzystych zestawieniach.

LSTSerwis pozwala na przyspieszenie obsługi rozwiązywania zgłoszeń poprzez:
  • ujednolicenie procesu serwisowego,
  • bieżącą kontrolę zgłoszeń i ich statusów,
  • zwiększenie przejrzystości obsługi,
  • utworzenie bazy wiedzy z historycznych rozwiązanych zgłoszeń,
  • raporty i statystyki dotyczące zarejestrowanych zgłoszeń oraz aktywności użytkowników aplikacji.

Nasi Klienci

Czołowa firma z branży telekomunikacyjnej, Pomorska Spółka Gazownictwa, Grupa Żywiec, Praktiker, Securitas, Sunset Suits, Inglot, Mustang, JJ Darboven, PERN, Selgros.

Zobacz inne rozwiązania z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem

Masz pytania ?

Skontaktuj się z nami drogą emailową LST@LST.com.pl lub telefonicznie (+48 58) 55 00 263.

JPK – Jednolity Plik Kontrolny

Zobacz rozwiązanie LST do obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) umożliwiającego wysłanie danych w wymaganym formacie do urzędów skarbowych.

Weryfikacja VAT

Dzięki naszej usłudze weryfikacji VAT Państwa firma będzie mogła regularnie sprawdzać status podatników VAT zarejestrowanych w bazie Ministerstwa Finansów i Komisji Europejskiej.