Futura - zarządzanie siecią sklepów

Futura jest kompleksowym rozwiązaniem przeznaczonym dla sieci sklepów. System przede wszystkim inicjuje automatyczne procesy biznesowe, pozwala również gromadzić dane i generować na ich podstawie raporty. Funkcjonalność Futury obejmuje wszystkie kluczowe procesy sieci detalicznych od planowania budżetu, poprzez zamówienia i dystrybucję towaru w ramach sieci aż po obsługę sprzedaży i jej analizę.

Kluczowe funkcjonalności Futury

  • planowanie budżetu - tworzenie wielopoziomowych planów sprzedaży i zakupów
  • zarządzanie zamówieniami – obsługa zamówień tradycyjnych i targowych oraz ich powiązanie z budżetem; generowanie automatycznych propozycji
  • alokacja – automatyczny podział dostaw pomiędzy salony sprzedaży
  • uzupełnienia stanów – dostawa towarów proporcjonalnie do sprzedaży przy uwzględnieniu trendów sezonowych
  • przesunięcia między-oddziałowe – generowanie propozycji przesunięć między salonami w oparciu o bieżącą sprzedaż i stany towarów
  • przeceny i promocje – podejmowanie decyzji o przecenach i promocjach na podstawie szczegółowych analiz sprzedaży – automatyczne wykorzystanie danych z raportów
  • kompleksowa obsługa salonów sprzedaży – terminal dotykowy, aplikacja sklepowa back-office, rozliczanie personelu, statystyki kasowe, sprzedaż równoległa
  • raportowanie - bogaty wachlarz zestawień i analiz branżowych; procedury generujące konkretne zestawienia na zadany moment (np. o 12 w piątek)
  • CRM – karta stałego klienta, mailingi, indywidualne rabaty, profil klienta, statystyki zakupów, analiza koszykowa
  • integracja z urządzeniami zewnętrznymi – urządzenia fiskalne, szuflady kasowe, czytniki kodów, kolektory danych, drukarki etykiet, liczarki wejść/wyjść

Recepta na rozwój

Futura posiada pakiet funkcjonalności, które stale dotrzymują kroku rozwijającym się sieciom. Dzięki naszemu doświadczeniu staramy się zaspokoić bieżące potrzeby jednocześnie zapewniając możliwość rozwoju sieci. Takie podejście umożliwiło wielu naszym klientom wprowadzenie zmian organizacyjnych i procesowych wynikających z ich rozbudowy wykorzystując możliwości Futury.

Pełna kontrola

Funkcje kontrolne w Futurze obejmują szeroki wachlarz funkcjonalności: od pełnego wglądu do bieżących stanów magazynowych i wyników sprzedaży w sklepach, poprzez rejestrację czasu pracy personelu aż po zaawansowane raporty i zestawienia, które stanowią bogate źródło wiedzy niezbędnej do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

Otwarci na innowacje

Futura jest systemem otwartym na wszelkie nowe technologie i pomysły. Dzięki temu nasza aplikacja została wzbogacona o rozwiązania wykorzystujące kolektory danych, kioski samoobsługowe, terminale dotykowe czy sklepy internetowe. Pozwala to naszym klientom wyróżnić się na tle konkurencji. Nie zapominamy jednak o najważniejszym – stabilność systemu jest dla nas na pierwszym miejscu i w tej kwestii nie uznajemy żadnych kompromisów.

Globalne wsparcie

30 lat doświadczenia zebranego wśród największych sieci handlowych na wszystkich kontynentach pozwala nam zapewnić profesjonalne wsparcie oraz dostarczyć gotowe i sprawdzone rozwiązania, gdziekolwiek są one potrzebne.

Branżowy consulting

Nawet najlepsze rozwiązanie, aby mogło dać maksimum korzyści wymaga profesjonalnego doradztwa, które pozwoli najlepiej dopasować system do specyficznych wymagań klienta. Dbamy o to, aby nasi konsultanci posiadali branżowe doświadczenie i dzięki temu wnosili istotny wkład do końcowego rozwiązania.
Naszym celem jest dostarczenie Klientom narzędzi, dzięki którym będą mogli dostarczyć odpowiedni towar do właściwego sklepu i sprzedać go w optymalnej cenie.

Pobierz materiały dodatkowe

Futura - zarządzanie siecią sklepów

Klienci wykorzystujący rozwiązanie Futura

Ahlers Group, Diva, Diverse, Engelhorn, Inglot, Lancerto, MIX, Mustang Jeans, S. Oliver, Semax, Sunset Suits. .

Zobacz inne rozwiązania z zakresu zarządzania sprzedażą

Masz pytania ?

Skontaktuj się z nami drogą emailową LST@LST.com.pl lub telefonicznie (+48 58) 55 00 263.

JPK – Jednolity Plik Kontrolny

Zobacz rozwiązanie LST do obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) umożliwiającego wysłanie danych w wymaganym formacie do urzędów skarbowych.

Weryfikacja VAT

Dzięki naszej usłudze weryfikacji VAT Państwa firma będzie mogła regularnie sprawdzać status podatników VAT zarejestrowanych w bazie Ministerstwa Finansów i Komisji Europejskiej.